Wearing my Rolex

O'hoj, vad sent jag är med detta. Inte mycket att göra åt det nu, men nu är det som det är.
För en eller två månader sedan inhandlade jag en gul retroklocka för att om möjligt hänga med i den berömda svängen. Sedan ett bra tag tillbaka har det varit lite hett med färgglada klockor som accessoarer. En ganska solklar ingrediens till det färgglada modet alltså. Perfekt för att bryta av mot en solbränd arm och/eller matcha med någon annat klädesplagg, exempelvis ett par färgglada strumpor. Man är dock inte direkt först med detta, men man är inte heller sist.
Utvecklingen går också framåt. Nu har märken som Item och Brandit utvecklat detta till mer 2000-tals accessoarer i form av klockor. Brandit är mer åt armbandshållet, medan Item mer kör en utvecklingen av de tidigare retromodellerna. Man blir lite sugen på dessa modeller också, men man är rätt nöjd med den klockan man har. Dock ska det tilläggas att jag inte alls använde klocka innan och att det var bara för att jag ville ha en snygg accessoar som jag köpte min gula klocka.

Ett mycket svårare sak att hitta är skor. Jag är väldigt kräsen när det gäller att hitta snygga skor, men några par borde man kunna hitta tycker man. Det börjar bli panik, eftersom mina nuvarande skor börjar bli uppätna av mina hälar. Sedan skulle man vilja ha minst två par att välja mellan, men så svårt det är att hitta ett passande par blir det nog högst ett par... Som det ser ut nu blir det nog en typ av canvasskor.
 

Kommentarer
Postat av: sara

han e snygg vilket som vet du väl ;) haha.

ojojoj var det bohusläns bästa domare, mr Wetterlind månne? :) haha eller bästa kanske var att ta i lite, eller riktigt mycket :P alla tkr han e kass?

va hände hos dig på midsommar då? att du inte va i gtown med boken så hade jag ju fått träffa dig :)

kram

Postat av: sara

och förresten så jag tänker allt läsa om du fortsätter skriva :D

2009-06-22 @ 22:21:12
URL: http://smw2.blogg.se/
Postat av: Lina

haha vilka i-landsproblem du har vännen :)

nästan på samma nivå som mig!

2009-06-22 @ 22:51:03
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback