This will be the new shit

Det är dags att slänga handskarna. Det är dags att hoppa på't igen. Det är dags för fler magplask. Det är dags att göra knappra på tangenterna igen!

Det är någon som är tillbaka!

Efter en sinnessjuk lång väntan är det dags för mig att återuppta bloggen på bästa sätt. Efter en vår som kan beskrivas som tidsbrist var inte bloggen prio nummer ett, men nu är jag finner jag åter tid igen därför öppnar bloggen på nytt. Det kommer fortfarande vara samma stil på bloggen, men den kommer tränga sig in mer på livet på Povel även om en viss distans fortfarande kommer vara synlig.

Hoppas bara att mina trogna läsare återkommer...

Stay sweet!

Kommentarer
Postat av: Lina

FINALLY! han är tillbaka :D

som jag har väntat! Kul att du gillade mitt inlägg, för en gångskull tänkte jag inte när jag skrev utan bara skrev. det bara kom alltihopa! skönt att du kände igen dig lite :)

så jag inte är ensam alltså! Måste berätta om mitt nya jobb, jag vill att du skall veta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback