Live your life with folks

När man inte har mycket jobb och sitter hemma och ugglar dagarna i enda, känner jag att man inte utvecklas utan man går snarare åt andra hållet... Jag märkte det inte direkt, men har varit hemma nu på sistone och när man var tillbaka på jobbet kände man att det var otroligt skönt att träffa folk och bara prata. Så viktigt!
Ännu mer kände jag av den känslan när jag fick träffa några av de närmaste i fredags kväll och bara snacka och umgås. Det är vad jag kallar utveckling! Det är så underskattat så det finns inte. Att bara byta erfarenheter och se hur man reagerar i olika situationer är så bra! Det är något som är viktigt för vem som helst!
Därför kan jag inte förstå alla människor som isolerar sig, det kan ju inte vara bra? Jag skulle inte trivas med det livet i alla fall. Vill ha ett liv där jag trivs och utvecklas och då behöver jag verkligen människor runt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback