Utseendet stiger en nivå i sommar!

En viktig sak under många år har varit att hitta ett par solglasögon. Men det har varit oväntat svårt att hitta några som båda är snygga, passar mig och inte kostar skjortan. I fem år har jag därför kört med ett par som jag köpte i Polen (klassresa i nian). Inga hållbara egentligen och riktigt billiga. De har ju sett okej ut, men inte mer. Tidigt i år tog jag mig i kragen och kolla runt och fick inspiration av en av min kusin. Han hade nämligen en snygg design på sina brillor. Jag började därför leta runt lita för att hitta något liknande. Det tog inte speciellt långt tid förrän jag hittade ett par som gick igenom alla krav för en kräsen person som jag. Efter en dags betänketid beslutade jag mig för att köpa de. Det var redan i början av mars, så man fick ju vänta med att använda de.

Men nu när vårsolen och värmen är här så mår man så gott och självförtroendet ökar en meter när man sätter på sig brillorna. Idag sa chefen att jag såg ut som Günter, i brillorna på rasten. Men jag ville inte lyssna på det örat, för det var ju ingen komplimang. Tiihii..

Det bästa med de är att man passar i de oavsett förutsättningar. Funkar bra till keps, fixat hår eller ofixat hår.
Jag kan inte vara annat än nöjd! Hoppas bara på mycket sol i sommar!

image13


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja det såg jag :D Det syntes lång väg!

Postat av: Cornelia

De brillorna var ju super !

2008-05-05 @ 13:31:57
URL: http://corneliafriman.blogg.se
Postat av: sara w

schteeeeeek :D

2008-05-05 @ 18:28:19
URL: http://smw2.blogg.se
Postat av: Lisa

Svar: Inga köer? Skit. Japp bussen hem är också bokad, fast tid är ej bestämt än. Har du nåt bra tips på när man är lagom sugen på att åka tillbaka? :P

Snygg fotograf + snyggt motiv = snygg bild? :D

2008-05-07 @ 23:39:41
URL: http://lisalaarsson.blogg.se
Postat av: Lisa

Svar: Jag fotade bilden till en av dem som skulle göra en modevisning på sitt projektarbete och ha en bild på allihop på en affich. Så därför var det, och så passade jag på att använda den i ett fotoarbete.
Men det är lätt, kan jag beskriva för dig nästa gång vi ses! :)

Okej, men då har jag ju en liten aning om när vi kanske också ska börja bege oss hem.. Är man mästerfotograf så är man ;) höhöhö.

2008-05-08 @ 12:08:11
URL: http://lisalaarsson.blogg.se
Postat av: sara w

ljugaför småbarn? haha de vet inte bättre ändå :D man skall inte lura in dem på de banorna alltför tidigt vet du väl :D

2008-05-08 @ 19:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback