In the summertime the girls are hot!

Det känns som höst, fastän vi bara hunnit en bit in i augustimånad. Folk börjar klä på sig mer och det blir mörkare, kallare och man känner sig tröttare. Hoppas gör man alltid att det blir en liten värmebölja senare i höst, men man längtar ändå tillbaka till sommaren - den finaste tiden på året (när det är fint väder).

Det är inte bara vädret som gör en gladare, positivare och lockar fram ett extra snyggt leende. Det är också den tid på året då tjejerna är som hetast! Jag tänker då inte på att de kanske har feber. Istället tänker jag på den fina naturliga bruna färg man skaffat sig och inte någon solariebränna. Även kläderna man har på sig, som lockar fram mer hud att titta på. Speciellt nu i år när modet har varit väldigt snyggt (även herrmodet, för mig personligen).

Jag kan låta som en snuskgubbe som vill se "lättklädda damer", men det är INTE alls så jag menar. Det är inte i huvudsak på stränderna och badplatserna jag menar. Utan jag menar vad de små liven har på sig annars, på sta'n o.s.v. Det är riktigt läckert! Som kille är jag glad att få vara singel en sommar som denna så man kan spana ordentligt. Samtidigt hade det inte varit fel att ha en flickvän man verkligen kunde spana in.

Självklart gäller det inte alla tjejer, men jag tycker att oväntat många har klätt sig väldigt attraktivt i mina ögon. Man blir inte på sämre humör när solen lyser genom det solblekta håret..

Fast jag har hängt upp mig på en sak. Det har populärt med mycket färg nu i sommar, vilket jag gillar riktigt skarpt! Även sweatjackor i olika färger har varit populära (inget att säga mer än att det är snyggt). Men vissa tjejer som jag sett tar detta på för stort allvar! Det jag tänker på är när man bär en sweatjacka i alla möjliga färger, som inte alls passar ihop med varandra eller den som bär den. Man dra modet för långt, då kan det gå väldigt fel...

Annars är jag nöjd med er, flickor! Och såklart - västkustens tjejer är det bästa som finns!

Fotnot: Jag funderade länge och väl innan jag bestämde mig för att skriva detta. Men jag hoppas alla tjejer tar det på ett glatt sätt, annars har ni nog missuppfattat mig. Bilden ska vara en illustration över när jag spanar.

Kommentarer
Postat av: sara

haha :D fan är det redan denna helg de skall spela där? kanske får ta mig en liten tripp dit ner då:D

hur kommer ni ner? bussen lr åker ni tåg? :) hade vart kul att ses!

Postat av: erica

SV: förlåt då ;( Dom dagarna jag inte har ngt att göra så spenderar jag mkt tid vid bloggen men inte annars ;O



ah jag läste det också, tyckte dock inte det var lika fruktansvärt som det om flickan.

2008-08-13 @ 20:55:45
URL: http://19augusti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback